اکانت پرمیوم

اکانت پرمیوم:

 اکانت پرمیوم: کلمه IMDb که مخفف Internet Movie Database می باشد در واقع یک بانک اطلاعاتی کامل از فیلم ها، اطلاعات آن ها،بازی‌های ویدئویی، سریال‌های تلویزیونی و غیره می باشد. این سایت در نوع خود یکی از مهمترین سایت های می باشد که به صورت میانگین ماهانه بیش از 100 میلیون بازدید کننده دارد. 

IMDb   یک پایگاه داده آنلاین است که دربرگیرنده اطلاعات بازیگران، فیلم‌ها، بازی‌های ویدئویی، سریال‌های تلویزیونی و… می‌باشد.

  شما به واسطه خرید اکانت IMDb می توانید به محتوای فیلم ها نیز دسترسی داشته باشید و عملا از این سایت به عنوان یک پلتفرم جذاب استفاده کنید. اما چیزی که مشخص است، IMDb یک سایت آمریکایی است و پرداخت ها در آن به صورت ارزی می باشد. از این رو عملا دست بسیاری از کاربران ایرانی از خرید اکانت IMDb کوتاه می ماند.

این پایگاه داده، از سال ۲۰۰۸ و با افزودن امکانی نو، توانایی این که کاربران ساکن آمریکا بتوانند بیش از ۶٬۰۰۰ سریال و فیلم گوناگون را از تهیه‌کنندگانی هم‌چون سی‌بی‌اس، سونی و چندین شرکت سازندهٔ فیلم دیگر را نگاه کنند، برای آن‌ها در دسترس گذاشت.

ویژگی های سرویس
  • IMDb بزرگترین و جامع ترین پایگاه داده فیلم در وب است
  • این منبع اطلاعات شگفت آور دقیق و غنی از اطلاعات فیلم شامل فیلم های بالا ، اخبار فیلم، بررسی فیلم، تریلر فیلم ، زمان پخش فیلم، بررسی فیلم DVD، پروفیل های مشهور و غیره است
  • پایگاه اینترنتی فیلم اینترنت (IMDb) واقعا یک منبع ذخیره اطلاعات فیلم است
  • پایگاه داده فیلم اینترنتی این امکان را برای شما فراهم کرده که تنها با چند کلیک تنها چیزی را پیدا کنید که شما آن را دنبال می کنید
  • به طور مستقیم به صفحه ویدیو بروید که خلاصه ای از همه IMDb ارائه دهد. فیلم ها، تریلر فیلم ها، فیلم هایFull length و چند رسانه ای دیگر در اینجا وجود دارد
  • برای دیدن همه فیلمهای رایگان در پایگاه اینترنتی فیلم اینترنتی، به فیلم Full-length بروید. اینها بر اساس حروف الفبا مرتب شده اند

اکانت پرمیوم

اکانت پرمیوم:

آی‌ام‌دی‌بی یکی از مهم‌ترین وبگاه‌ها در گونهٔ خود بوده و ماهانه بیش از ۱۰۰ میلیون بازدیدکننده دارد. هم‌چنین با داشتن جایگاه ۷۰ در وبگاه الکسا، پایگاه داده‌های اینترنتی فیلم‌ها جزو ۱۰۰ وبگاه پربازدید اینترنت در سراسر جهان شناخته شد.

دارندهٔ (مالک) این پایگاه داده از سال ۱۹۹۸ شرکت آمازون است. تا ماه مه ۲۰۱۹ نیز این وبگاه دارای ۶ میلیون عنوان فیلم و ۹٫۹ میلیون شخص بوده‌است. این وبگاه هم‌چنین ۸۳ میلیون کاربر ثبت‌شده دارد.

در سال ۱۹۸۷ جوانی انگلیسی از طرفداران پروپاقرص سینما تصمیم به ایجاد یک سرگرمی جذاب برای جوانانی مثل خودش می‌گیرد. کول نیدهام آغاز به ساختن فهرست‌های متفاوت از بازیگران سینما، کارگردانان و از همه مهم‌تر فیلم‌ها نمود.

پیش از وی نیز طرفداران فیلم‌های گوناگون نظیر این کارها را انجام می‌دادند، اما فهرست‌های کول جذاب‌تر بود. وقتی کارش را با آن چشم‌ها آغاز کرد، آن چشم‌ها فهرستی از بازیگران زن با چشم‌های زیبا بود. به زودی فهرست‌های کول بین طرفداران فیلم‌ها محبوب شد.

در ۱۷ اکتبر ۱۹۹۰ نیدهام که تحصیل خود را در رشتهٔ رایانه به پایان رسانده بود، برنامه‌ای ساده برای گروه یوزنت rec.arts.movie نوشت؛ برنامه‌ای که اطلاعات برگرفته از تیتراژ پایانی فیلم‌ها را دربرداشت.

به زودی این عمل نیدهام با استقبال طرفداران بی‌شمار فیلم‌ها قرار گرفت. و آن‌ها نیز شروع به اضافه کردن فهرست فیلم‌ها و اطلاعات مربوط به هرکدام کردند. ابتدا تنها بازیگران و کارگردانان زنده به فهرست اضافه می‌شدند. اما پس از مدتی رفتگان نیز به فهرست نیدهام اضافه شدند. در پایان دههٔ ۱۹۹۰ بیشتر از ۱۰٬۰۰۰ فیلم و سریال در فهرست نیدهام ثبت شده بود.

  مطلبی که خواندید برای افزایش دانش و آگاهی شما در این سایت فراهم شده است و خوشحال میشویم اگر اطلاعات بیشتر در این خصوص و یا نظری دارید با دلسا کارت در میان بگذارید. در صورتیکه در مورد مطلب ارائه شده سوال بیشتری دارید میتوانید با ما در میان بگذارید. برای این کار تنها از طریق دیدگاه در پایین این نوشته استفاده نمایید. 

 

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
فهرست