افتتاح حساب بانکی در ترکیه

 افتتاح حساب بانکی در ترکیه:

افتتاح حساب بانکی در ترکیه: بانک های ترکیه موظف هستند که از قوانین بانکداری این کشور تبعیت کنند. این قوانین شامل شرایط افتتاح حساب شهروندان کشورهای دیگر در ترکیه نیز می باشد. بر اساس قوانین جدید بانکداری کشور ترکیه و با توجه به مجوزی که زراعت بانک ترکیه از بانک مرکزی ترکیه گرفته است، ایرانیان می توانند نسبت به افتتاح حساب در این بانک اقدام نمایند. به همین دلیل زراعت بانک ترکیه در سال های اخیر مورد توجه بسیاری از شهروندان ایرانی  که قصد افتتاح حساب در کشور ترکیه را دارند قرار گرفته است. این بانک، یکی از بهترین بانک‌های ترکیه است که امکان افتتاح حساب برای افراد مقیم و غیر مقیم در آن وجود دارد.

افتتاح حساب بانکی در ترکیه

زراعت بانک ترکیه:

زراعت بانک ترکیه از طریق دستگاه‌های خودپرداز، شعبه‌های اینترنتی، مراکز پاسخگویی تلفنی، تلفن بانک و کانال‌های ارتباطی متععد به صورت شبانه روزی در خدمت مشتریان است. در طول سال‌ها این بانک نقش مهمی را عصر جدید کشاورزی ترکیه ایفا کرده است. در حال حاضر زراعت بانک در زمینه‌های مختلف از جمله تولید ماشین‌آلات کشاورزی، بهبود مزارع و سیستم آبیاری، توسعه صنایع دامی و فعالیت هایی از این قبیل اعتبارات و تسهیلات قابل توجهی را ارائه می‌دهد.

  شما می توانید فقط با گذرنامه خود در بانک زراعت ترکیه حساب باز کنید. به این ترتیب پس از مراجعه به اداره مالیات با یک آدرس مسکونی معتبر، شماره مالیات خود را دریافت خواهید کرد. هنگام افتتاح حساب، کارت بانکی بین المللی صادر و به مشتری تحویل داده می شود. بنابراین می توانید ظرف مدت یک روز حساب باز کنید.

این حساب می تواند به دلار، یورو، پوند و لیر باشد، هر یک از این حساب ها مستقل بوده و شماره حساب جداگانه ای برای آنها صادر می شود. با این حال، فقط چند شعبه در ترکیه برای افراد غیر مقیم و بدون مانده اولیه حساب بانکی دارند.  بیشتر این شعب براساس روابط و اعتبارات افرادی است که مایلند برای مشتریانی که گذرنامه دارند حساب باز کنند.

  برای افتتاح حساب بانکی در ترکیه حضور خود شخص در مرحله اول الزامی می باشد. این بدین معنی می باشد که هیچ موسسه ای بدون حضور خود فرد قادر نیست که برای افتتاح حساب اقدام نماید. برای افتتاح حساب در این بانک جهت اتباع کشورهای دیگر لازم است که در ابتدا به اداره مالیاتی مراجعه نمایید. سپس شماره مالیاتی را با دادن آدرس محل اقامت دریافت نمایید. (آدرس محل اقامت می تواند آدرس هتل شما باشد)  سپس با به همراه داشتن اصل پاسپورت، شماره مالیاتی، و مبلغی به میانگین ۱۰ هزار لیر به بانک مراجعه نمایید.

مزایای افتتاح حساب در زراعت بانک:
  • افتتاح حساب بانکی بر پایه دلار، یورو و یا لیر
  • اتصال زراعت بانک ترکیه به سیستم بانکداری جهانی
  • افتتاح حساب سپرده گذاری لیر جهت دریافت سود
  • استفاده از خدمات تلفنی شبانه روزی
  • صدور کارت های بانکی از نوع «ویزا کارت» یا «مستر کارت»
  • استفاده از خدمات اینترنت بانک و همراه بانک
  • استفاده از خدمات سوییفت، برای انتقال سرمایه‌های به داخل و خارج از ترکیه

  مطلبی که خواندید برای افزایش دانش و آگاهی شما در این سایت فراهم شده است و خوشحال میشویم اگر اطلاعات بیشتر در این خصوص و یا نظری دارید با دلسا کارت در میان بگذارید. در صورتیکه در مورد مطلب ارائه شده سوال بیشتری دارید میتوانید با ما در میان بگذارید. برای این کار تنها از طریق دیدگاه در پایین این نوشته استفاده نمایید. 

 

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
فهرست