اسکریل

اسکریل

اسکریل چیست؟

اسکریل یکی از راه های راحت و آسان انتقال و برداشت وجه البته با کارمزد بسیار بالا است. چرا که می‌توانید بدون محدودیت هر مبلغی که می‌خواهید را از طریق روش‌های آنلاین یا حساب بانکی انتقال دهید. با استفاده از این سرویس آنلاین می‌توانید ارز را به 40 نوع ارز دیگر تبدیل کنید.

حساب اسکریل چیست ؟

اگر با سیستم های پرداخت آنلاین مانند پی پال آشنایی دارید، نا خود آگاه می دانید که حساب اسکریل چیست . اسکریل تا حدود زیادی شبیه پی پال است و حتی یکی از رقبای آن به حساب می آید. خواستگاه این شرکت از کشور انگلیس است و تمامی مجوز ها را در اتحادیه اروپا دریافت کرده است. داشتن حساب اسکریل به شما این امکان را می دهد که به سرعت و به صورت بسیار ساده در اکثر نقاط دنیا ارزهای خود را منتقل کنید.

تاریخچه شرکت اسکریل ؟

این شرکت در سال 2001 ثبت شد و در سال 2010 به عنوان یکی از شرکت هایی که خیلی سریع به سود دهی زیاد رسیده است، شناخته شد. در سال 2011 این شرکت دارای 25 میلیون کاربر است و به همین دلیل خیلی زود جایگاه خود را در میان سایت های فروشگاهی مانند ای بی و … پیدا کرد.

با استفاده از این شرکت تجاری شما می توانید خیلی راحت، سریع و با کارمزد کم مبلغ مورد نظرتان را به حساب بانکی های دیگر و یا حساب اسکریل دیگر منتقل نمایید. بزرگترین مزیتی که این سیستم آنلاین در اختیار شما قرار می دهد این است که می توانید پول موجود در حساب خود را به 40 نوع ارز تبدیل نمایید.

اسکریل

هزینه ارسال وجه با اسکریل چقدر است؟

علاوه بر این که هزینه تغییر نوع ارز، برای انتقال باید 1.9 درصد مبلغ کل را پرداخت نمایید. توجه کنید که هنگام انجام انتقال، این پول به صورت خودکار از مقداری که ارسال کرده‌اید، کسر می‌شود. بنابراین بهتر است که این مقدار را به مبلغ اضافه کرده و سپس انتقال دهید. بنابراین جمع هزینه‌های شما به صورت زیر خواهد بود :

  • 9 درصد برای انتقال
  • 99 درصد برای تبدیل ارز
  • بیش از 7.5 درصد برای برداشت وجه

مزایا و معایب اسکریل:

  • انتقال وجه به سادگی قابل انجام است
  • انتقال با این روش در بسیاری از کشورها امکان پذیر است
  • برای ارسال مبالغ بالا محدودیتی وجود ندارد
  • کارمزد تبدیل ارز در این سرویس خیلی زیاد است

انتقال وجه با اسکریل:

اسکریل نیز مانند پی پال روشی امن و راحت برای انتقال وجه است. خصوصاً برای افرادی که به تازگی از روش‌های آنلاین جهت انتقال استفاده می‌کنند.

آیا از Skrill در همه کشورها می‌توان استفاده کرد؟

خیر. این سرویس در کشورهای افغانستان، کوبا، اریتره، ایران، عراق، قرقیزستان، لیبی، کره شمالی، سودان و سوریه خدمات ارزی ارائه نمی‌دهد.

حداقل و حداکثر میزان انتقال در حساب اسکریل چیست؟

حساب اسکریل دارای مقدار حداقل نیست. البته باید توجه داشته باشید که به اندازه 1.9 درصد مقدار کل مبلغ باید موجودی داشته باشد تا برای کارمزد بردارد. اما برای حداکثر مقداری که اجازه انتقال توسط حساب اسکریل دارید، بسته به این که نوع حساب خود را چگونه وریفای کرده اید می تواند از 135 دلار الی 25 هزار دلار متغیر باشد.

بعد از این که شما حساب خود را افتتاح کردید، از طریق کدی که برایتان ارسال می شود می توانید وریفای آن را انجام دهید. 

خدمات VIP اسکریل:

مشتریانی که بیش از 2000 یورو در ماه انتقال می دهند این شانس را خواهند داشت که مشتری VIP شوند. عضویت در این دسته از مشتریان مزایای از جمله موارد زیر دارد.

  • تضمین 100 درصد امنیت اعتبارات شما
  • یک مدیریت حساب شخصی
  • افزایش موجودی و برداشت بدون کارمزد
  • دریافت امتیاز به ازای انجام هر تراکنش که سبب دریافت پیشنهادات ویژه (مثلا دریافت جوایز نقدی) می شود.

کارمزد فعالیت:

نگهداری از حساب اسکریل برای استفاده شخصی تا زمانی که وارد آن می شوید و حداقل هر 12 ماه تراکنشی انجام می دهید، هزینه ندارد.

در غیر این صورت به صورت ماهانه 3 دلار به عنوان کارمزد ارائه خدمات از حساب شما کسر می شود.

  مطلبی که خواندید برای افزایش دانش و آگاهی شما در این سایت فراهم شده است و خوشحال میشویم اگر اطلاعات بیشتر در این خصوص و یا نظری دارید با دلسا کارت در میان بگذارید. در صورتیکه در مورد مطلب ارائه شده سوال بیشتری دارید میتوانید با ما در میان بگذارید. برای این کار تنها از طریق دیدگاه در پایین این نوشته استفاده نمایید. 

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
فهرست